11. Analiza linków do konkurencji

Jak szukać źródeł linków na podstawie analizy konkurencji? Ciekawym źródłem pomysłów na linki jest analiza profilu linków konkurencji wykonana przy wykorzystaniu następujących narzędzi: https://pl.majestic.com/ https://ahrefs.com/ https://moz.com/link-explorer a także narzędzi do monitorowania wzmianek, np. Brand24.pl. Zwróć uwagę zwłaszcza na ciekawe, inspirujące źródła linków, z których Ty również mógłbyś skorzystać. Nie staraj się kopiować cudzej strategii linkowania […]

2. Linki ze wzmianek o serwisie (tzw. Brand Mentions)

Ten sposób przyda się, jeśli przejmujesz pracę nad serwisem z długim stażem. Jak szukać wzmianek o serwisie? W szukaniu wzmianek o Twoim serwisie pomogą następujące narzędzia: https://brand24.pl/ https://www.google.pl/alerts?hl=pl Polecam korzystanie jednocześnie z Brand24 i Alertów Google. Te drugie, mimo że informują o niewielu nowych wzmiankach, są w stanie znaleźć je w innych typach wpisów niż komercyjne […]