11. Analiza linków do konkurencji

Jak szukać źródeł linków na podstawie analizy konkurencji? Ciekawym źródłem pomysłów na linki jest analiza profilu linków konkurencji wykonana przy wykorzystaniu następujących narzędzi: https://pl.majestic.com/ https://ahrefs.com/ https://moz.com/link-explorer a także narzędzi do monitorowania wzmianek, np. Brand24.pl. Zwróć uwagę zwłaszcza na ciekawe, inspirujące źródła linków, z których Ty również mógłbyś skorzystać. Nie staraj się kopiować cudzej strategii linkowania […]

Aktualizacja niedziałających linków

1. Aktualizacja niedziałających linków przychodzących

Pracę nad nową stroną warto zacząć od analizy linków przychodzących, które kierują do nieistniejących już podstron, a następnie skontaktować się z redaktorami z prośbą o ich aktualizację. W przypadku braku odpowiedzi lub dużej skali problemu, szybszym rozwiązaniem będzie zastosowanie przekierowania 301 z błędnych adresów na poprawne, szczególnie jeśli mowa o zmianie adresu z HTTP na ten […]