Zakup linków pozycjonujących

3. Linki ze zleceń

Za każdym razem, kiedy potrzebujesz np. copywritera lub drobnej grafiki, wykorzystaj możliwości, jakie dają Ci serwisy ze zleceniami. Mogą to być strony ogólnotematyczne, jednak warto zacząć od tych skupionych na tematyce zgodnej z tematyką Twojej strony. Możesz tę okazję wykorzystać do pozyskania aktywnego linka, w tym linka dofollow. Jak szukać serwisów ze zleceniami? Najłatwiej poszukać w […]

2. Linki ze wzmianek o serwisie (tzw. Brand Mentions)

Ten sposób przyda się, jeśli przejmujesz pracę nad serwisem z długim stażem. Jak szukać wzmianek o serwisie? W szukaniu wzmianek o Twoim serwisie pomogą następujące narzędzia: https://brand24.pl/ https://www.google.pl/alerts?hl=pl Polecam korzystanie jednocześnie z Brand24 i Alertów Google. Te drugie, mimo że informują o niewielu nowych wzmiankach, są w stanie znaleźć je w innych typach wpisów niż komercyjne […]

Aktualizacja niedziałających linków

1. Aktualizacja niedziałających linków przychodzących

Pracę nad nową stroną warto zacząć od analizy linków przychodzących, które kierują do nieistniejących już podstron, a następnie skontaktować się z redaktorami z prośbą o ich aktualizację. W przypadku braku odpowiedzi lub dużej skali problemu, szybszym rozwiązaniem będzie zastosowanie przekierowania 301 z błędnych adresów na poprawne, szczególnie jeśli mowa o zmianie adresu z HTTP na ten […]